Raamattu on ainoa uskon auktoriteetin kirjallinen ilmoitus.





Raamattu on yksin uskovan ainoa uskon auktoriteetin kirjallinen ilmoitus.

Raamatun opetuksen mukaan ainoa tapa ymmärtää Jumalan sanan totuutta on se kun Pyhä Henki avaa meille totuuden sanaa. Se avataan kaikille ymmärrystä Pyhän Hengen kautta. 

Tämä on ihana ja verraton lupaus ja asetus että kuinka paljon rakastamme Herraa Jeesusta ja antaudumme Pyhän Hengen johdatukselle Raamatun ymmärtämisessä. Sana avautuu, kunhan uskon sydämen rakkauden kohde on vain Sana jonka pidetään. Niin ja amen! 

Joh 14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."

23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.






Tästä löydät...

Mauno Mattila ja kirja "Pyhien Sota"